hannas brainstorm om bloggen



Det är ni som avgör om vi ska ha kvar den eller inte. Jag menar, vi tjänar ju inte direkt på det. Vi har ju kul ändå liksom. Men tråkigt att det har gått ner från typ 40 läsare om dagen till 10.

Idag har varit en rätt usel dag. Jag vill bara sova och vakna upp till massa snö och folk som är på bra humör. (Seriöst sluta klaga på snön, flytta isåfall, snön hör till Sverige, folk har blivit så jävla gnälliga!)
Det är inte bara jag som varit på dåligt humör idag, jag svär.
Men Helen var på sitt braiga humör som vanligt. Hon räddar mina dagar.

Puss.
/Ena halvan, njuren och bloggägaren. Hanni.

Kommentarer
Postat av: unniiii

haha jag gillar eran brainstorm.

keep up the goodieloodie work GiIiIIriirlZZZZZzzz

2009-12-14 @ 22:01:34
Postat av: hanni

vi gör så gott vi kan, tipsa om oss ;)

2009-12-14 @ 22:41:47
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0